Primăria Municipiului Piatra-Neamț, prin Direcția de Asistență Socială, anunță organizarea unei sesiuni de depunere și actualizare a dosarelor pentru locuințele sociale de tip modul situate pe strada Gheorghe Asachi, cartierul Văleni II, în perioada 23 – 31 octombrie 2025.

 

📍 Locul de depunere

Cererile se depun la Registratura Direcției de Asistență Socială a Municipiului Piatra-Neamț, str. Ștefan cel Mare nr. 5,
în următorul program:

  • Luni – Joi: 08:00 – 16:30
  • Vineri: 08:00 – 14:00


🗂️ Documente necesare

Dosarul trebuie să conțină următoarele documente justificative:
a) cerere tip;
b) acte de identitate solicitant și membrii familiei (original);
c) acte de stare civilă (certificat de căsătorie, sentință civilă de divorț, sentință civilă privind domiciliul minorului, etc.);
d) acte doveditoare privind veniturile realizate pe ultimele 12 luni pentru fiecare membru de familie major (adeverinţă salariu, cupon pensie, indemnizatie handicap, dispoziție stabilire indemnizație/ stimulent de inserție pentru creșterea copilului, etc.);
f) contract de închiriere (înregistrat la ANAF pentru cei care locuiesc cu chirie în regim privat sau contractul de închiere spațiu din fondul locativ de stat);
g) adeverinţă de la asociaţia de proprietari, după modelul prevăzut în Anexa 1.5 la Regulament, din care să reiesă suprafața utilă a construcției și numărul de persoane care contribuie la plata cheltuielilor comune;
h) certificate medicale care să ateste încadrarea în grad de handicap sau gradul de invaliditate;
i) adeverinţă de elev, preşcolar sau adeverinţă medicală cu privire la incapacitatea de a urma o formă de învăţământ (pentru copiii aflați în întreținere);
j) actele de studii ale solicitantului;
k) certificat/ legitimație de veteran și văduve de război;
l) Decizia de stabilire a calităţii de beneficiar şi a indemnizaţiei lunare conform prevederilor Decretului-Lege Nr. 118/1990 – Republicat, privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice de dictatura instaurată cu începere de la 6 martie 1945, precum şi celor deportate în străinătate ori constituite în prizonieri și a Legii 341/2004 recunoştinţei faţă de eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei române din decembrie 1989;
m) documente care să ateste că solicitantul a beneficiat de o măsură de protecție specială;
n) declarație pe propria răspundere sub sancțiunea prevăzută de art. 326 din Codul Penal, privind falsul în declarații;
o) certificat înmatriculare autovehicul;
p) alte acte ca fiind considerate necesare.

Menţionăm că aceste documente sunt obligatorii în vederea stabilirii clasamentului cu ordinea de priorități a solicitanților de locuințe sociale destinate închirierii.

Lista documentelor necesare, modelul cererii și al declarațiilor, precum și alte informații suplimentare le găsiți accesând link-ul https://www.daspn.ro/serviciul-administrare-si-gestionare-locuinte-sociale.