Inspectorii de specialitate ai Serviciului de Administrare și Gestionare Locuințe Sociale, din cadrul Direcției de Asistență Socială a municipiului Piatra-Neamț au finalizat procedura de evaluare a dosarelor pentru repartizarea locuințelor sociale, aferente sesiunii 02 – 30 iunie 2025.
În această perioadă s-au înregistrat 73 de solicitări, iar criteriile care au stat la baza stabilirii ordinii de prioritate a cererilor sunt prevăzute în Regulamentul privind serviciul public de administrare fond locativ, conform prevederilor Legii nr. 114/ 1996 privind locuințele, republicată, cu modificările și completările ulteriore și a Normelor de aplicare a acesteia aprobate prin H.G. nr. 1275/ 2000.
Contestațiile privind punctajul obținut în urma evaluării pot fi depuse în termen de 15 zile lucrătoare, începând cu 25 septembrie 2024, ora 10:00, până la data de 15 octombrie 2025, ora 14:00. Contestațiile se depun la sediul Direcției de Asistență Socială a municipiului Piatra-Neamț, str. Ștefan cel Mare, nr.5, și vor fi soluționate în perioada 16-17 octombrie 2025.
Lista finală se va stabili de către comisia de analiză a solicitărilor și repartizare a locuințelor sociale din fondul locativ al Municipiului Piatra-Neamț. Astfel, contractele se vor încheia după perioada de soluționare a contestațiilor, dar numai după ce persoanele care au acumulat punctajul necesar repartizării unei locuințe sociale și-au îndeplinit obligații financiare restante.
Clasamentul privind punctajul obținut în urma evaluării poate fi consultat la avizierul Direcției de Asistență Socială a municipiului Piatra-Neamț.