Direcția de Asistență Socială a Municipiului Piatra Neamț, cu sediul în str. Ștefan cel Mare. nr. 5, Piatra Neamț, organizează concurs de promovare în funcție publică de conducere vacantă de șef birou -Birou Resurse Umane, în baza Art. 618 alin. (3) din Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Exercitarea raporturilor de serviciu se realizează pe perioadă nedeterminată, cu durata normală a timpului de lucru de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
Afișare anunț: 19.05.2023
Perioada de depunere a dosarelor: 19.05.2023 – 07.06.2023
Selecția dosarelor de înscriere: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor
Perioada depunere contestație la selecție: în termen de cel mult 24 de ore de la data afișării rezultatului selecției dosarelor
Perioadă soluționare contestații la selecție: în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor
Proba scrisă: 21.06.2023, ora 10:00, la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Piatra Neamț, str. Ștefan cel Mare nr. 5
Interviul: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise